Saksbehandlingsprogram:
Acos WebSak Basis
Arkiv-WebSak fra 01.01.2014
Fra 01.01.2014 er eiendomsarkivene til landbrukskontoret for Våler og Åsnes heleelektroniske. Saksbehandler har ansvar for at alle dokumenter som har betydning blir registrert i saken i WebSak. Gjelder også epost.
Aktive saker i «gammelt» eiendomsarkiv (før 01.01.2014) skal avsluttes, og opprettes på nytt i nye arkvideler: 0425-EIEN og 0426-EIEN. Før saken avsluttes skal det sjekkes at alle journalposter er ferdigstilt/journalført. Avsluttede saker skal ha henvisning på tittellinje 2 til ny sak. Ny opprettet sak skal ha henvisning til avsluttet sak. ArkivsakID brukes som henvisning.
Det skal ikke legges inn journalposter i «gammel» arkivdel etter 01.01.2014.
Saker som nylig er opprettet i «gammel» arkivdel, kan skannes inn i sin helhet i ny arkivdel. Det skal da registreres en merknad på saken om at alle journalposter er flyttet over ny arkivdel.
Fagsystemer:
Laster...